Результат 11 місяців 2011 року - компанія Porsche AG продала на 25% більше автомобілів
Штутгарт. Станом на кінець листопада компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, продала 109 709 автомобілів 911, Boxster/Cayman, Cayenne та Panamera на усіх ринках – на 25% більше, ніж роком раніше. Не дивлячись на зміни у модельному ряді, компанії з Цуффенгаузена обсяги продажу листопада цього року склали 9318 автомобілів.
«Цього року нам вдалося встановити новий рекорд з продажу», - повідомив Бернхард Майєр, член Правління компанії, який відповідає за продаж та маркетинг. – «Результати є свідченням того, наскільки привабливим є наш бренд та якою популярністю користується наша продукція. За декілька наступних тижнів новий Porsche 911 Carrera стане ще одним підтвердженням цього».
Загальний ріст зменшився у порівнянні з листопадом минулого року. Але результати ринків різняться: наприклад, в Італії, де відкрився новий Порше Центр у Мілані, показники продажу зросли на 31,2%. Але цього було недостатньо, щоб компенсувати негативну динаміку на німецькому ринку. Скорочення обсягів продажу на 3,1% в Азії пояснюється затримками у поставках популярних моделей Cayenne та Panamera. В той же час Росія продемонструвала рекордний ріст – 44,4% у порівнянні з листопадом 2010 року, в Японії зростання продажу склало 36,5%.
В той же час український ринок демонструє позитивну динаміку та покращення результатів у порівнянні з минулим роком. Так, наприклад, за 11 місяців 2011 року було продано на 25,9% більше автомобілів Panamera, на 25% більше спорткарів, на 62,5% - Cayenne (вперше в історії продажу в Україні посів 2 місце у сегменті великих преміальних позашляховиків). В цілому, приріст обсягів продажу Porsche в Україні у порівнянні з аналогічним періодом минулого року склав 50%.
Найпопулярнішою моделлю Porsche у листопаді 2011 знову став Cayenne – майже 5000 проданих одиниць. Практично на 20% зросли обсяги продажу Panamera у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Усі сподівання перевершили топ-моделі у лінійці Panamera – 228 проданих Turbo та Turbo S. З січня 2012 року завод у Лейпцигу почне працювати у три зміни, щоб задовольнити зростаючий у всьому світі попит на Cayenne та Panamera.