добавить в избранное       сделать стартовой

АВТОШКОЛА

Категория "B"
в Киеве

ТЕХОСМОТР

Государственный техосмотр авто

ASSISTANCE

Помощь в дороге

ЭВАКУАТОР

Служба эвакуации

ЭКСПЕРТ

Обучение персонала

TRADE-IN

Комиссионная площадка
Богдан 2110: новое прочтение классики

АБСОЛЮТНО НОВИЙ

RANGE ROVER

АБСОЛЮТНО НОВИЙ

RANGE ROVER

22:39 09 сентября 2012

Поделиться:

Опубликовать в своем блоге livejournal.com

 АБСОЛЮТНО НОВИЙ RANGE ROVER – НАЙДОСКОНАЛІШИЙ ТА НАЙФУНКЦІОНАЛЬНІШИЙ У СВІТІ РОЗКІШНИЙ ПОЗАШЛЯХОВИК

 
Легший, сильніший та досконаліший – найбільш розкішний позашляховик у світі
Постава справжнього Range Rover з новою інтерпретацією культових рис дизайну
Перший у світі позашляховик із суцільним кузовом з легкосплавного алюмінію
Зменшена у порівнянні з попередньою моделлю на 420 кг вага задля оптимізації витрати пального та викидів СО2
Покращена керованість та неймовірна жвавість, що дарують унікальну широту можливостей
Надсучасна система амортизації Adaptive Dynamics, що забезпечує виняткову плавність ходу
Удосконалені всюдихідні можливості завдяки впровадженню системи Terrain Response 2 ®
Справжній шедевр серед позашляховиків, у просторому салоні якого на водія очікує неповторна розкіш та неймовірна насолода від керування
Створено у найкращих традиціях британського дизайну конструкторських центрів Land Rover на території Великобританії 
Зроблено на новому надсучасному заводі у м. Соліхалл (Solihull) з виготовлення алюмінієвих компонентів
Славетні дизельні та бензинові двигуни вирізняються плавністю роботи та збалансованістю характеристик, а мінімальний рівень викидів СО2 не перевищує 196 г/км
У 2013 ріці буде представлено гібридну версію Range Rover з надсучасним дизельним двигуном, викиди CO2 якого складатимуть 169 г/км.
Уітлі (Whitley), Великобританія, 6 вересня 2012 р. – Компанія Land Rover оголосила про початок виробництва нової генерації Range Rover – найдосконалішого у світі позашляховика з неймовірним потенціалом.
 
 
Докорінні зміни дали змогу створити нову модель четвертого покоління культової лінійки Range Rover, яка представляє собою надзвичайно розкішний позашляховик, що зберіг інноваційний дух оригінального дизайну з більш ніж 40-річною історією.
 
Новий Range Rover, який став першим у світі позашляховиком із суцільним кузовом з легкосплавного алюмінію, підняв усі можливості флагмана марки на цілковито новий рівень. Відтепер він пропонує ще вищий рівень розкоші й досконалості, виняткову динаміку і керованість незалежно від типу покриття та значно покращені показники екологічності.
 
 
«Початок випуску абсолютно нового Range Rover – важливий етап для компанії Land Rover, адже це перший вражаючий результат безпрецедентних інвестицій у технології виробництва автомобілів преміум-класу, – коментує Джон Едвардс (John Edwards), міжнародний бренд-директор Land Rover. – Новий Range Rover зберіг свій унікальний темперамент, характерною ознакою якого є особливе поєднання розкоші, потужності та незрівнянних позашляхових можливостей. Разом з тим, створений «з чистого аркуша» дизайн та легкий кузов, завдяки значному підвищенню рівня комфорту, загальної досконалості та керованості, дозволить майбутнім покупцям розкішних автомобілів пережити цілковито нові відчуття».
 
Продажі нового Range Rover розпочнуться наприкінці 2012 року у 170 країнах світу.
 
Новий Range Rover, над створенням якого працювали фахівці британських дослідницьких центрів Land Rover, буде складатися на надсучасному заводі у м. Соліхалл (Solihull), Великобританія, із застосуванням енергозберігаючих технологій.
 
 
Простий та сучасний дизайн
Новий Range Rover вирізняється простими та водночас елегантними формами, в основі яких лежить нова інтерпретація традиційних для Range Rover рис дизайну. Залишаючись істинним Range Rover, новий автомобіль зробив великий крок уперед завдяки сміливій еволюції культової мови дизайну моделі.
 
У цілому, за своїми обрисами новий Range Rover, довжина якого не перевищує 5 м, нагадує попередню модель, проте з більш плавним та стрімким профілем. До того ж, положення кузова у режимі «Access» на 20 мм нижче, а коефіцієнт аеродинамічного опору починається від 0,34, тож аеродинаміка новинки є найкращою з-поміж усіх Range Rover.
 
 
У розкішному інтер'єрі з чистими, сучасними рисами вражаючий дизайн Range Rover поєднується з новітнім оформленням. Салон зберіг характерні для моделі чіткі архітектурні форми, враження від яких посилюють напрочуд чисті та елегантні поверхні, бездоганно оздоблені шкірою та деревом найвищого ґатунку.
Задні сидіння завдяки збільшеному на понад 118 мм простору для ніг пропонують ще більше комфорту, а доступне в якості опції двомісне заднє сидіння Executive Class забезпечує нове тлумачення розкоші для задніх пасажирів.
 
Клієнти зможуть створити свій ексклюзивний автомобіль, удосконаливши унікальну атмосферу розкоші нового Range Rover за допомогою широкого вибору кольорів, варіантів оздоблення та унікальних деталей – від бездоганно підібраних комплектацій інтер'єру з різними кольоровими темами оформлення з ексклюзивної серії Autobiography до стильного асортименту легкосплавних дисків діаметром до 22 дюймів.
 
 
Найдосконаліший в історії Range Rover з незрівнянними можливостями
Докорінні зміни у конструкції нового Range Rover забезпечили найвищий рівень досконалості й дозволили створити Range Rover з найкращими в історії характеристиками. Завдяки використанню новітніх технологій при створенні кузова та підвіски всюдихідний потенціал автомобіля сягнув нових висот, причому це однаковою мірою стосується як широти та зручності використання його позашляхових можливостей, так і виняткової керованості на магістралях.
Серед кращих у галузі інновацій – революційна система Terrain Response® наступного покоління, яка аналізує поточні умови керування та автоматично обирає оптимальні налаштування шасі.
 
Оновлена архітектура надсучасної полегшеної підвіски з найбільшим у класі ходом коліс забезпечує їх виняткову артикуляцію та дозволяє без зайвих зусиль долати найскладніші ділянки.
 
Запорукою виняткового тягового зусилля та курсової стійкості є перевірена часом інтелектуальна система постійного повного приводу з дводіапазонною роздавальною коробкою, яка працює паралельно із сучасними електронними системами контролю тягового зусилля.
 
Незрівнянна широта можливостей нового Range Rover знайшла своє відображення у його надзвичайно міцній конструкції. Завдяки оновленій геометрії було підвищено прохідність, глибина броду зросла на 200 мм і сягає 900 мм, а на додачу до цього автомобіль демонструє кращі у класі можливості буксирування вантажу (максимальна вага причепа становить 3500 кг).
 
Аби підтвердити виняткову витривалість та надійність нового Range Rover, він пройшов традиційні для Land Rover виснажливі випробування на автошляхах та бездоріжжі. З цією метою цілий парк тестових автомобілів упродовж 18 місяців проходив складні випробування на території більше ніж 20 країн, під час яких в екстремальних кліматичних умовах було подолано тисячі кілометрів найскладніших ділянок.
 
 
Досконала керованість та вишукана насолода
Усі моделі Range Rover традиційно славились відчуттям цілковитої ізоляції від неспокійного навколишнього світу. Нова модель теж відповідає найвищим стандартам досконалості автомобілів преміум-класу.
 
Максимальна увага до найменших деталей дозволила повністю уникнути небажаних звуків та вібрацій, а вдосконалена конструкція кузова, шупомоглинаюча ламінація переднього скла та бокових стекол і нові опори двигуна з подвійною ізоляцією забезпечили відчутне зниження робочих шумів.
Вдале поєднання нової архітектури шасі та вдосконаленої незалежної пневматичної підвіски забезпечує ще більше відчуття розкоші й плавності ходу на додачу до покращеної керованості та маневреності.
 
Лінійка добре відомих своєю силовою віддачею двигунів нового Range Rover вирізняється плавністю роботи та збалансованістю характеристик. Замовники зможуть обирати з-поміж двох бензинових (375-сильний атмосферний LR-V8 5,0 л та 510-сильний компресорний LR-V8 Supercharged) та двох дизельних (258-сильний TDV6 3,0 л та 339-сильний SDV8 4,4 л) двигунів. Відтепер усі мотори агрегатуються з 8-ступеневою автоматичною трансмісією, що забезпечує точне й плавне перемикання передач.
Залишаючись вірною традиціям Range Rover, нова модель пропонує скористатись перевагами «командирської» посадки водія. Вище порівняно з іншими позашляховиками преміум-класу розташування (у середньому більш ніж на 90 мм) та вертикальна посадка забезпечують незрівнянне відчуття впевненості та контролю.
 
 
Легка конструкція задля покращення динаміки та екологічності
Новий Range Rover отримав революційну, цілком алюмінієву суцільну конструкцію кузова, що на 39% легша за сталевий кузов попередньої моделі.
Завдяки лідерству компанії Jaguar Land Rover у галузі аерокосмічних технологій, пов'язаних з виготовленням надлегких та надзвичайно міцних конструкцій, алюмінієвий кузов дозволив значно покращити динамічні якості та продуктивність новинки.
 
Легка конструкція кузова у поєднанні з полегшеною підвіскою і трансмісією дала змогу забезпечити відчутне зниження ваги у порівнянні з попередніми генераціями, що залежно від конкретної модифікації може сягати 350 кг.
 
Завдяки цьому вдалось не лише посилити притаманне Range Rover відчуття незрівнянної динаміки, але й покращити економічність автомобіля. Наприклад, модифікація з 510-сильним двигуном LR-V8 Supercharged прискорюється до першої «сотні» усього за 5,1 секунд, тобто на 0,8 секунди швидше за свого попередника. При цьому витрата пального скоротилась на 9%.
 
Полегшена конструкція кузова дозволила також використати для оснащення лінійки Range Rover досконалий дизельний двигун TDV6 3,0 л. Не поступаючись за характеристиками більшому за об'ємом TDV8 4,4 л, цей агрегат дозволяє зменшити загальну вагу автомобіля майже на 420 кг і забезпечує вражаюче зниження рівня витрати пального та викидів СО2 на 22 % до 7,5 л/100 км та 196 г/км відповідно.
 
Запланований на 2013 рік початок випуску гібридної моделі з надсучасним високопродуктивним дизельним двигуном дозволить додатково збільшити внесок нового Range Rover у справу захисту довкілля (викиди СО2 - 169 г/км).
 
 
Новітні технології Range Rover
При створенні нового Range Rover останні досягнення автомобільних технологій використовувались надзвичайно широко – від елементів розкоші в інтер'єрі до удосконаленого шасі та технологій підтримки водія. 
 
Оснащення салону включає широкий перелік опцій преміум-класу, завдяки яким і передні, і задні пасажири зможуть однаковою мірою насолоджуватись незрівнянним відчуттям розкоші. Високотехнологічний інтер'єр пропонує максимальний рівень комфорту, практичності та розширені комунікаційні можливості і здатен забезпечити ідеальне самопочуття. До переліку нових та вдосконалених опцій належать:
 
 
Пакет Convenience, що включає систему пасивного доступу, функцію м'якого закривання з електричним «довідником», верхню й нижню секції кришки багажного відсіку з електроприводом, охолоджувані бокси та висувний тягово-зчіпний пристрій з електроприводом
Ексклюзивні аудіосистеми класу High-End від компанії Meridian, що забезпечують неперевершене об'ємне звучання
Надсучасні дисплеї високої роздільної здатності, у тому числі – повністю цифрова комбінація приладів та 8-дюймовий центральний дисплей з функцією подвійного зображення Dual-View
Система голосового управління у поєднанні з розширеними комунікаційними можливостями задля легкого підключення мобільних пристроїв
Кращі у своєму класі оновлені системи клімат-контролю, зокрема – нова потужна 4-зональна система преміум-класу з таймером програмування автономного опалювача
Розкішні сидіння вдосконаленої конструкції з новими функціями, серед яких – масаж у кількох режимах, та ексклюзивне двомісне заднє сидіння Executive Class
Освітлення салону з використанням сучасних світлодіодних елементів, що дозволяють створити м'яке та водночас вишукане фонове освітлення, з можливістю зміни кольору відповідно до настрою водія
Задля покращення загальної динаміки та забезпечення максимального рівня комфорту і безпеки за кермом новий Range Rover отримав досконале шасі у поєднанні з цілим комплексом технологій підтримки водія. Перелік нових та вдосконалених опцій, зокрема, включає:
Двоканальну систему контролю положення кузова Dynamic Response у поєднанні з адаптивною системою амортизації Adaptive Dynamics
Електропідсилювач рульового управління (EPAS), що дозволяє скористатися перевагами новітньої автоматичної системи Park Assist, яка допомагає водієві здійснювати паралельне паркування на обмежених ділянках
Адаптивна система круїз-контролю (ACC) з новою функцією Queue Assist, яка дозволяє рухатись на малій швидкості аж до повної зупинки автомобіля
Інтелектуальна система аварійного гальмування (IEB) з удосконаленою функцією підтримки екстреного гальмування (AEBA), яка дає змогу уникнути зіткнення у разі різкого сповільнення потоку або раптової появи іншого автомобіля
Система контролю «мертвих» зон з новою функцією Closing Vehicle Sensing, яка дає змогу заздалегідь виявити автомобіль, який швидко наближається ззаду
Система контролю за рухом (Reverse Traffic Detection), що попереджає про небезпеку зіткнення під час маневрування заднім ходом
Обмежувач швидкості з можливістю регулювання (Adjustable Speed Limiter Device), що дозволяє водієві самостійно визначити максимальну швидкість
Система камер кругового огляду з функцією контролю Т-подібних перехресть, системою підтримки маневрування з причепом заднім ходом та функцією Trailer Hitch Guidance, яка полегшує приєднання причепа.
 

 



Поделиться:

Опубликовать в своем блоге livejournal.com







240x350
240x180
88x31
100x100


Наши партнеры

Скоро на портале:

Ломайте стереотип. Citroen - замечательно!

Скоро на портале:

Ломайте стереотип. Citroen - замечательно!
Богдан 2110: новое прочтение классики

АВТОШКОЛА

Категория "B"
в Киеве

ТЕХОСМОТР

Государственный техосмотр авто

ASSISTANCE

Помощь в дороге

ЭВАКУАТОР

Служба эвакуации

ЭКСПЕРТ

Обучение персонала

TRADE-IN

Комиссионная площадка
Использование авторских материалов нашего сайта возможно с разрешения редакции. Редакция может не разделять мнение авторов и не несет ответственности за содержание рекламных материалов.
Все свои пожелания, предложения или замечания вы можете отправлять на или обращаться по тел. 38 044 428 59 60. AutoCom © 2009